Acasă Local Dedeman face angajări pentru Bârlad. Iată ce posturi sunt disponibile și ce...

Dedeman face angajări pentru Bârlad. Iată ce posturi sunt disponibile și ce pot face cei interesați

19

Compania Dedeman a dat startul recrutării de personal pentru magazinul de la Bârlad, aflat în aceste momente în construcție și preconizat a fi inaugurat în această vară.

Pentru fiecare post în parte, Dedeman promite instruire continua, oportunitati de promovare, recompensarea dedicarii, prin bonusuri lunare dar și alte beneficii.

Deocamndată nu au fost făcute publice informații despre numărul de angajări disponibil fiecărui post.

Cei interesați pot afla ce au de făcut pentru a obține un post la Dedeman Bârlad accesând acest link: https://recrutare.dedeman.ro/posturi-disponibile.php?region=Barlad

Iată care sunt posturile și ce responsabilități le revin celor care le vor ocupa:

Stivuitorist:incarcarea si descarcarea marfii cu ajutorul stivuitorului, manipulare și depozitare marfa in spatiile alocate, asigurarea bunei funcționări a stivuitorului la inceperea activitatii.

Șofer profesionist:transportul marfii la domiciliul clientului conform programarii stabilite, participarea la incarcarea si descarcarea marfii destinata transportului, respectand conditiile de manipulare si depozitare, verificare marfa transportata din punct de vedere cantitativ si calitativ.

Tehnician service și închirieri scule:verificarea si repararea produselor comercializate: hidrofoare, scule electrice, cabine de dus etc., gestionarea stocului de piese de schimb si consumabile necesare interventiilor, asigurarea serviciului de inchirieri scule, oferirea de consultanta tehnica clientilor cu privire la produsele achizitionate, efectuare probe si demonstratii cu privire la modul de utilizare si functionalitatea produselor comercializate, asigurare mentenanta primara a sistemelor tehnice din magazin.

Șofer automacaragiu: transportul marfii la domiciliul clientului conform programarii stabilite, participarea la incarcarea si descarcarea marfii destinata transportului, respectand conditiile de manipulare si depozitare, verificare marfa transportata din punct de vedere cantitativ si calitativ.

Referent servicii clienți: oferirea de informatii clientilor despre produsele si serviciile companiei, completare documente specifice de retur, transport marfa la domiciliu si certificate de garantie, inregistrare clienti in baza de date utilizand soft-urile specifice, activitati cu caracter administrativ (fax-uri si mail-uri, legaturi telefonice, necesarul de papetarie), intocmire documente de vanzare catre clienti si incasare contravaloarii bunurilor si serviciilor, atunci cand preia rolul de casier.

Referent livrări:suport in organizarea si monitorizarea transportului de marfa la domiciliul clientilor, preluare marfa de la client si intocmire documente necesare transportului, participarela incarcarea marfii in autovehicule, identificare solutii optime de traseu, tinand cont de cantitate, volum, valoare si timp de livrare, rezolvarea solicitărilor clientilor cu amabilitate si calm, asigurare transport marfa la domiciliul clientilor, atunci cand situatia o cere.

Referent gestiune economică: inregistrare in stocul curent marfa primita de la furnizori, intocmire avize de insotire a marfii, suport in rezolvarea situatiilor privind marfa neconforma, organizare și arhivare documente specifice receptiei de marfa.

Recepționer marfă: preluare și verificare documente ce insotesc marfa la livrare, verificare integritate a ambalajelor si a produselor, receptia marfii din punct de vedere calitativ si cantitativ, predare marfa raionului corespunzator pe baza documentelor insotitoare.

Dispecer magazin: monitorizare derulare in conditii de siguranta a intregii activitati din interiorul si exteriorul punctului de lucru, coordonarei activitate a colegilor din subordine, asigurare functionare corecta a echipamentului de supraveghere.

Lucrător transport marfă: depozitare marfa in spatiile alocate, incarcarea si descarcarea marfii, transportare marfa cu ajutorul utilajelor, oferirea de informatii clientilor cand solicita sa fie indrumati catre un anumit raion, participare la livrarile de marfa si manipulare produse conform celor stabilite, activi specifice de ordine si curatenie.

Croitor: confectionare perdele/draperii conform specificatiilor din comenzile clientilor, gestionare a stocurilor de perdele, draperii si accesorii, receptia marfii, aranjarea in rafturi, afisarea preturilor, depozitarea si inventarierea acestora, anuntarea superiorului ierarhic atunci cand nu mai exista stoc sau stocul este aproape de epuizare pentru produsele stocabile, sezoniere sau pentru cele aflate in promotie, asigurarea bunei funționări a masinii de cusut la inceperea activitati, implicareci in activitati de organizare si curatenie in spatiul propriu de lucru.

Consultant vânzări: intampinarea clientilor cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele de pe raion, receptia marfii pe raion atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ,  expunere și depozitare marfa la raft conform procedurilor interne, afișare actualizare etichetele de pret, activitati de schimbare a promotiilor realizand amenajari necesare expunerii acestora, se implică in activitati de organizare si curatenie pe raion.

Casier: se asigură a toate produsele sunt scanate si cantitatile sunt corect, incasează contravaloarea marfii si emite documentele fiscale aferente, intocmeste zilnic documente de casa, monetarul si fisa de documente (foile CEC, ordin de plata, bonuri POS, tichete, etc.).

Agent securitate: asigură paza si integritatea obiectivelor, bunurilor si valorilor desfasurand activitatea in perimetrul exterior al magazinului, verificari regulate ale perimetrului sesizand organele de politie atunci cand este necesar, să aibă un comportament calm si amabil in relatia cu clientii companiei.

Agent securitate interior:controlul marfii achizitionate de clienti in baza documentelor fiscale emise la casele de marcat, se asigură ca exista concordanta intre marfa cumparata si documentele fiscale, asigură linistea si ordinea in cadrul magazinului intervenind in vederea solutionarii situatiilor intalnite, oferă informatii clientilor cu amabilitate si calm.

Personal curățenie: asigurpă curatenia in zona vestiarelor, birourilor si toaletelor, foloseste masina profesionala de curatat pentru spalarea spatiului comercial, gestionează necesarul de consumabile, oferă informatii clientilor cand solicita sa fie indrumati catre un anumit raion.

19 COMENTARII

  1. Am lucrat în comerț timp de 14 ani, dețin și permis de conducere de 19 ani, m-ar interesa chiar și un post de agent de pază în interiorul magazinului

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.