Vasluienii care vor să devină voluntari în cadrul Inspectoratului Județean pentru Situații de urgență Vaslui au la dispoziție o lună pentru a-și depune dosarele de candidatură.
Înscrierile se fac până pe 15 iulie, iar candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
-vârsta cuprinsă între 16 şi 65 de ani;
-apt din punct de vedere medical;
-să nu fi fost condamnat pentru săvârşirea de infracţiuni cu intenţie;
-să nu fi pierdut anterior calitatea de voluntar în cadrul serviciilor Inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă.
Dosarul candidatului trebuie să conţină:
-cererea de înscriere (formularul poate fi descărcat de pe site-ul isuvaslui.ro);
-certificat de cazier judiciar (doar pentru persoanele care au vârsta de peste 18 ani);
-copie după actul de identitate;
-aviz psihologic cu mențiunea „Apt pentru desfășurarea activităților de voluntariat”;
-act doveditor al ultimelor studii absolvite sau în curs de desfăşurare;
-adeverinţă medicală cu menţiunea „apt pentru efort fizic” ;
-acordul părinţilor/tutorelui legal, doar pentru persoanele care au vârsta sub 18 ani.
Detalii suplimentare referitoare la activitatea de voluntariat pot fi obţinute accesând site-ul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă www.igsu.ro sau al ISU Vaslui – http://www.isuvaslui.ro/?s=voluntariat, precum şi la nr. de telefon: 0235.311.212, între orele 08.00 – 16.00